Omlet wege

OMLET wege

Omlet wege przygotowany z 4 składników. Szybki sposób na zdrowe i pożywne śniadanie

omlet-wege-4skladniki

Składniki - Omlet wege

– 3 jajka

– połowa czerwonej papryki

– połowa małej  kapusty chińskiej pak choi 

– 1 mała cebula czerwona

– 10 g masła 

– łyżka oliwy

– łyżka oleju

– sól, pieprz

omlet-wege-4-skladniki

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA

  • Wszystkie warzywa kroimy w słupki.
  • Rozgrzewamy na patelni masło z oliwą (jeśli chcecie wersję bardziej fit – zrezygnujcie z masła). Na rozgrzanym tłuszczu smażymy najpierw cebulę (ok. 2 min), później dodajemy paprykę (kolejne 2 min smażenia), a na końcu kapustę pak choi (znowu smażymy 2 min).
  • Ubijamy jajka ze szczyptą soli i pieprzu. Następnie wlewamy do usmażonych warzyw i mieszamy. Smażymy pod przykryciem i na małym ogniu ok. 7 min. Podczas smażenia nie odkrywamy pokrywki i nie odwracamy omleta na drugą stronę.

sposób podania

Omlet podajemy sam albo z dodatkiem świeżych warzyw. Polecam sałatkę z pozostałej kapusty pak choi (wystarczy posiekać) albo pomodorki koktajlowe. 

Spodobał Ci się ten przepis? Udostępnij znajomym!

Masz pytania do przepisu lub chcesz pokazać jak wyszło Twoje danie?  Dodaj komentarz na dole strony

Zobacz także

Omlet z kapustą

Przepis na omlet śniadaniowy - warzywny, pożywny i pełen witamin, z wykorzystaniem kapusty. Pomysł na dobre rozpoczęcie dnia.

Czytaj dalej
omlet-z-serem

Omlet z serem (wege)

Prosty przepis jak zrobić omlet. Pomysł na śniadanie - przepis bez mięsa dla wegetarian i nie tylko. Omlet z dodatkiem sera, pomidorków koktajlowych i cebuli. Pysznie i szybko.

Czytaj dalej
jajka-omlet-2-w-1

Jajka omlet – 2w1

Bardzo szybki przepis na pyszne śniadanie. Połączenie śniadaniowego omleta z jajkami sadzonymi i bałkańskim serem. Nie jest to klasyczny omlet, bo nie mieszamy jajek z pozostałymi składnikami - smażymy je jak zwykłe sadzone, pod przykryciem.

Czytaj dalej


Leave a Reply

Your email address will not be published.