Omlet z serem (wege)

Omlet z serem (wege)

Prosty przepis jak zrobić omlet. Pomysł na śniadanie – przepis bez mięsa dla wegetarian i nie tylko. Omlet z dodatkiem sera, pomidorków koktajlowych i cebuli. Pysznie i szybko.

Składniki - Omlet z serem (wege)

– 3 jajka

– 2 małe szalotka

– 50 g twardego sera (Cheddar, Gruyère lub inny)

– 6 pomidorków koktajlowych

– łyżka masła + łyżka oliwy z oliwek

– sól, pieprz

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA

  • Oliwę i masło rozgrzewamy na patelni.
  • Szalotkę kroimy w piórka, pomidorki przekrawamy na pół, a ser ścieramy na tarce. 
  • Szalotki wrzucamy na patelnię i smażymy 1-2 min, dodajemy pomidorki i trzymamy na patelni kolejne 2-3 min.
  • Jajka ubijamy z serem, solą i pieprzem. Wlewamy na patelnię z pozostałymi składnikami.
  • Całość smażymy na małym ogniu pod przykryciem ok. 5-7 min (do zbrązowienia się spodu i podpieczenia góry omletu). 

sposób podania

Omlet możemy podać posypany świeżą bazylią i z dodatkiem chleba. Dobrym dodatkiem będzie sałatka z pomidorami, surową cebulą i bazylią. 

Takie śniadanie najlepiej smakuje w towarzystwie najbliższych 🙂

omlet-na-rodzinne-sniadanie

Spodobał Ci się ten przepis? Udostępnij znajomym!

Masz pytania do przepisu lub chcesz pokazać jak wyszło Twoje danie?  Dodaj komentarz na dole strony

Zobacz także

Omlet z kapustą

Przepis na omlet śniadaniowy - warzywny, pożywny i pełen witamin, z wykorzystaniem kapusty. Pomysł na dobre rozpoczęcie dnia.

Czytaj dalej
jajka-omlet-2-w-1

Jajka omlet – 2w1

Bardzo szybki przepis na pyszne śniadanie. Połączenie śniadaniowego omleta z jajkami sadzonymi i bałkańskim serem. Nie jest to klasyczny omlet, bo nie mieszamy jajek z pozostałymi składnikami - smażymy je jak zwykłe sadzone, pod przykryciem.

Czytaj dalej


Leave a Reply

Your email address will not be published.